Plan Szkolenia

Podstawowe pojęcia Programming

  • Pojęcia OOPS
  • Co to jest oprogramowanie
  • Koncepcja zorganizowanych i niezorganizowanych pomieszczeń w programowaniu
  • Dlaczego oprogramowanie

Dlaczego Apple i iOS

  • Dlaczego iOS
  • Historia Apple’a
  • iOS Historia
  • USP firmy Apple
  • Z czego słynie Apple
  • UX v/s interfejs użytkownika

Środowisko deweloperskie

  • Wymagania środowiska programistycznego
  • Xcode i iOS SDK
  • Rejestracja programisty Apple
  • Powody, dla których aplikacje są odrzucane
  • Wytyczne dotyczące interfejsu ludzkiego

Xcode iOS Projekty

  • Przegląd Xcode
  • Tworzenie projektu iOS.
  • Działa na symulatorze i prawdziwych urządzeniach

Swift Podstawy

  • Dlaczego Cel C i teraz dlaczego Swift?
  • Czynniki wow w Swift
  • Zmienne
  • Stałe
  • Witaj świecie w Swift
  • Tworzenie UILabel za pomocą kodu

Obraz Animation i ładowanie obrazu

  • UIImageView
  • Podstawowe animacje UIView i UIImageView
  • Plac zabaw
  • Leniwe ładowanie obrazów
  • Leniwe właściwości

Swift Klasy i Sceny

  • Tworzenie Swift klas
  • Zarządzanie pamięcią
  • Silne i słabe referencje
  • Typy konstruktorów i destruktory w Swift
  • Protokoły, haszowalne i nadające się do wydruku
  • Dziedzictwo
  • Tworzenie scen
  • Implementowanie kontrolerów widoku
  • Plac zabaw

Cykl życia i łańcuch odpowiedzi

  • Zobacz cykl życia
  • Cykl życia aplikacji
  • Łańcuch respondentów — metody touchBegan, touchMoved itp
  • NTimer

Układ adaptacyjny

  • Storyboardy kontra XiB
  • Obsługa wielu urządzeń
  • Rozmiar ikon i orientacja urządzenia
  • Budowanie interfejsu użytkownika za pomocą kodu
  • Wyloty i akcje
  • Protokoły — wymagane i opcjonalne
  • Zarządzanie pamięcią

Powiadomienia i lokalizacja

  • Powiadomienia push — ciche i push
  • Lokalizacja

Przegląd celu C

  • Nieruchomości
  • Kategorie
  • Składnia funkcji
  • Atrybuty właściwości readWrite i readOnly

Social Media Całkowanie w iOS :

  • Facebook Integracja
  • Integracja z Twitterem
  • Integracja poczty
  • Integracja aplikacji strony trzeciej

Komponenty interfejsu użytkownika w iOS:

  • Pole UIText
  • UITextView
  • Kontrola UISegment
  • UISlider
  • Przełącznik interfejsu
  • Pasek UIProgess
  • Kontrola UIPage
  • UIStepper
  • UIScrollView
  • UIPicker
  • Arkusz akcji UIA
  • UIWebView
  • SearchBar

Niektóre inne podstawowe komponenty i inne w iOS:

  • Grupy i foldery
  • Zamknięcie
  • Krotki
  • Sesja URL
  • Żądanie adresu URL
  • UIAlertView
  • Widok UIActivityIndicator
  • wewnętrzne, publiczne, prywatne
  • Strażnik
  • Opcjonalne

Gwintowanie w iOS :

  • GCD
  • Kolejka operacji NSO
  • Wątek główny i wątki tła

Interakcja z użytkownikiem

  • Przyciski i uchwyty
  • Rozpoznawanie gestów panoramowania
  • Kliknij rozpoznawanie gestów
  • Niestandardowy widok tabeli
  • Podstawy widoku kolekcji

Wiele aplikacji ekranowych

  • Nawigacja po tabeli
  • Aplikacje z zakładkami
  • Kontrolery nawigacji
  • Prezentacja kontrolera i różne animacje podczas prezentacji i przesuwania kontrolerów

Usługi lokalizacyjne

  • Pozycja i wysokość
  • Kierunek kompasu

Urządzenie Access i pamięć

  • Nośnik danych
  • Biblioteka muzyczna Access
  • CoreData i Sqlite w iOS
  • Brelok do kluczy
  • Domyślne ustawienia użytkownika
  • PListy
  • NSSearchDomena
  • Koncepcja katalogowa i bezpieczeństwo aplikacji NSSearchDomain

Ramy mowy

  • Mowa na tekst
  • Tekst na mowę

Struktura wielopunktowa

  • Przesyłanie danych z jednego urządzenia do drugiego
  • Podłączanie wielu urządzeń

Networking

  • Sieć Access
  • Serializacja i deserializacja JSON
  • ODPOCZYNEK Web Services
  • Podstawy XML Parsowania

Prześlij aplikację do App Store

  • Połącz iTunes
  • Portal deweloperów — profile udostępniania
  • Wdrożenie i dystrybucja
  • Uruchamianie aplikacji na prawdziwych urządzeniach
  • Przesyłanie aplikacji do sklepu z aplikacjami

Aplikacje

  • Gra w kropki: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430
  • Aplikacja Notatki: Aplikacja Notatki
  • Aplikacja Kontakty
  • Pobieranie danych z serwera z otwartej aplikacji API, wyświetlanie tabeli i wypełnianie danych, a także wyświetlanie ich szczegółów, wyświetlanie paska Search i wyszukiwanie czegoś oraz używanie danych podstawowych do zapisywania danych w trybie offline
  • Zastosowanie własnego pomysłu

Wymagania

Musisz mieć co najmniej jedno doświadczenie z językiem programowania w przeszłości.

 35 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Powiązane Kategorie