Plan Szkolenia

Ceny towarów/usług

/json
  • Badanie różnych strategii cenowych
  • Zarządzanie cenami w cyklu życia produktu
  • Opracowywanie taktyk wspierających cele cenowe
  • Jak uniknąć wojen cenowych?
  • Cena i zysk: niebezpieczeństwa dyskontowania
  • Dostosowywanie i manipulowanie cenami. Sposoby, aby cena wydawała się niska
  • Elastyczność cenowa: kluczowe czynniki i sposoby kalkulacji
  • Wybór właściwej strategii cenowej dla Twoich produktów i usług na rynku lokalnym

Międzynarodowe strategie cenowe

  • Zrozumienie cen na konkretnych rynkach z perspektywy międzynarodowej
  • Różnice w cenach towarów konsumpcyjnych na rynku międzynarodowym
  • Przykłady regionalne: Bliski Wschód, Europa Wschodnia i Środkowa, Azja, Ameryka Północna
  • Rzeczywiste sytuacje cenowe na Twoich rynkach. Strategie cenowe istotne dla Ciebie i Twojej konkurencji
  • Wybór właściwej strategii dla Twoich produktów i usług na rynkach międzynarodowych

Korzyści dla Ciebie

  • Uzyskanie niezbędnej wiedzy i najbardziej aktualnych informacji na temat strategii cenowych
  • Uzyskanie odpowiednich narzędzi do zwiększania i rozwijania swojego biznesu
  • Czerpanie wiedzy z najlepszych praktyk skutecznego wdrażania strategii cenowych wprowadzi Twoją firmę na nowe rynki i umożliwi znalezienie nowych klientów
  • Pozyskanie najlepszych rozwiązań i przydatnych instrumentów istotnych dla Twojej firmy/branży

Wymagania

Brak

 7 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Powiązane Kategorie