Plan Szkolenia

1. Wprowadzenie do Business Continuity Management

Ta część modułu stanowi podstawowe wprowadzenie do dyscypliny zarządzania ciągłością działania, opisuje, w jaki sposób powinno ono wpisywać się w ogólną strategię przedsiębiorstwa, zawiera krótki przegląd zarządzania ryzykiem.

1.1 Potrzeba Business Continuity Management 1.2 Kontekst Business Continuity Management w biznesie 1.3 Zaangażowanie kierownictwa i wyższej kadry kierowniczej w zapewnienie ciągłości działania 1.4 Przegląd podstaw zarządzania ryzykiem 1.5 Cykl życia Instytutu Ciągłości Biznesu

2. Polityka i program BC Management

W tej części modułu opisano zarówno etapy początkowe, jak i wymagania dotyczące bieżącego zarządzania programem zarządzania ciągłością działania.

2.1 Działania początkowe 2.2 Wdrożenie Programu BC 2.3 Ciągłość łańcucha dostaw 2.4 Documentation

3. Zrozumienie organizacji (analiza) – 10 godzin

W tej części modułu opisano, w jaki sposób menedżer ciągłości działania stara się zrozumieć organizację i inicjuje ogólny program zarządzania ciągłością działania.

3.1 Identyfikacja Business – obszarów krytycznych 3.2 Terminologia 3.3 Business Analiza wpływu 3.4 Analiza wymagań dotyczących ciągłości 3.5 Ocena zagrożeń i podatności 3.6 Skanowanie horyzontalne 3.7 Ocena ryzyka 3.8 Ocena opcji 3.9 Business Przypadki i zatwierdzenie programu

4. Określenie Business strategii ciągłości (projektowanie)

W tej części modułu opisano, w jaki sposób organizacja opracowuje ogólną strategię ciągłości działania.

4.1 Opcje strategiczne 4.2 Ludzie 4.3 Pomieszczenia 4.4 Procesy i procedury 4.5 Technologia 4.6 Informacje 4.7 Łańcuch dostaw 4.8 Interesariusze 4.9 Sytuacje kryzysowe

5. Business Ciągłość reakcji (wdrożenie) – 6 godzin

W tej części modułu opisano, w jaki sposób organizacja opracowuje i wdraża strategię Business Ciągłość.

5.1 Ogólna struktura reagowania na incydenty 5.2 Rodzaje planów 5.3 Plany na incydenty Management 5.4 Plany ciągłości działania 5.5 Plany przywracania działania po awarii 5.6 Plany wznowienia działalności

6. Ćwiczenie, konserwacja i przegląd (Walidacja) – 4 godziny

Ta część modułu opisuje ogólny Business program ćwiczeń, konserwacji i przeglądu ciągłości.

6.1 Wykonywanie i testowanie planów 6.2 Utrzymywanie planów 6.3 Przegląd planów

7. Osadzenie Business Świadomość ciągłości w organizacji – 3 godz

W tej części modułu opisano, w jaki sposób Business Świadomość ciągłości powinna zostać wdrożona w organizacji

7.1 Ogólna świadomość 7.2 Trening umiejętności

8. Załączniki

Ta część modułu opisuje cały program Business Continuity Management.

8.1 Glosariusz terminów i definicji 8.2 Źródła

Wymagania

Kandydaci powinni mieć 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu ciągłością działania. Świadomość normy ISO 22301:2019 dotyczącej ciągłości działania byłaby korzystna. Kurs przyniesie korzyści przede wszystkim osobom już zaangażowanym w obszary zarządzania ciągłością działania, w tym menedżerom biznesowym odpowiedzialnym za funkcje operacyjne.

 35 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Powiązane Kategorie