Plan Szkolenia

Moduł 1: Planowanie i aprowizowanie usługi Office 365 W tym module dokonano przeglądu funkcji usługi Office 365 i zidentyfikowano najnowsze ulepszenia usługi, a także opisano proces aprowizowania dzierżawy usługi Office 365. Moduł ten identyfikuje również wyzwania związane z wdrażaniem usługi Office 365 oraz korzyści płynące z podejścia Microsoft FastTrack for Office 365 w porównaniu z tradycyjnym procesem planowania, przygotowania i migracji wdrożenia.Lekcje

  • Przegląd usługi Office 365
  • Aprowizowanie dzierżawy usługi Office 365
  • Planowanie wdrożenia pilotażowego

Moduł 2: Zarządzanie użytkownikami i grupami Office 365Moduł ten wyjaśnia, jak zarządzać użytkownikami, grupami i licencjami oraz konfigurować dostęp administracyjny za pomocą konsoli Office 365 i interfejsu wiersza poleceń Windows PowerShell. Ten moduł wyjaśnia również, jak zarządzać hasłami użytkowników i konfigurować uwierzytelnianie wieloskładnikowe.Lekcje

  • Zarządzanie kontami użytkowników i licencjami
  • Zarządzanie hasłami i uwierzytelnianiem
  • Zarządzanie grupami zabezpieczeń w usłudze Office 365
  • Zarządzanie użytkownikami i grupami Office 365 za pomocą Windows PowerShell
  • Konfigurowanie dostępu administracyjnego

Moduł 3: Konfigurowanie łączności klienta z Microsoft Office 365Moduł ten obejmuje różne typy oprogramowania klienckiego, których można używać do łączenia się z usługą Office 365. Wyjaśnia również wymagania dotyczące infrastruktury, które klienci muszą spełnić, aby połączyć się z usługą Office 365, a także sposób konfigurowania różnych typów klientów usługi Office 365.Lekcje

  • Planowanie dla klientów Office 365
  • Planowanie łączności dla klientów Office 365
  • Konfigurowanie łączności dla klientów Office 365

Moduł 4: Planowanie i konfigurowanie synchronizacji katalogów W tym module wyjaśniono, jak zaplanować, przygotować i wdrożyć synchronizację katalogów jako metodologię zarządzania użytkownikami i grupami we wdrożeniu usługi Office 365. Wyjaśnia, jak przygotować środowisko lokalne oraz zainstalować i skonfigurować synchronizację katalogów. Wyjaśnia również, jak zarządzać tożsamościami Office 365 po włączeniu synchronizacji katalogów.Lekcje

  • Planowanie i przygotowanie do synchronizacji katalogów
  • Wdrażanie synchronizacji katalogów przy użyciu Azure AD Connect
  • Zarządzanie tożsamościami usługi Office 365 za pomocą synchronizacji katalogów

Moduł 5: Planowanie i wdrażanie usługi Office 365 ProPlus W tym module wyjaśniono, jak zaplanować wdrożenie klienckie i zapewnić użytkownikom narzędzia potrzebne do efektywnej interakcji z usługą Office 365. Wyjaśnia również proces planowania, jak udostępnić Office 365 ProPlus bezpośrednio użytkownikom końcowym i jak wdrożyć go jako pakiet zarządzany. Na koniec opisano, jak skonfigurować telemetrię pakietu Office, aby administratorzy mogli śledzić, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z usługą Microsoft Office.

  • Przegląd usługi Office 365 ProPlus
  • Planowanie wdrożeń usługi Office 365 ProPlus opartych na użytkownikach i zarządzanie nimi
  • Planowanie scentralizowanych wdrożeń usługi Office 365 ProPlus i zarządzanie nimi
  • Telemetria i raportowanie pakietu Office

Moduł 6: Planowanie i zarządzanie odbiorcami i uprawnieniami Exchange OnlineModuł ten opisuje Exchange Online i wyjaśnia, jak tworzyć i zarządzać obiektami odbiorców oraz jak zarządzać i delegować zabezpieczenia Exchange.Lekcje

  • Przegląd usługi Exchange Online
  • Zarządzanie odbiorcami Exchange Online
  • Planowanie i konfigurowanie uprawnień Exchange Online

Moduł 7: Planowanie i konfigurowanie usług Exchange Online W tym module wyjaśniono, jak zaplanować i skonfigurować przepływ poczty e-mail, oprócz ustawień ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i spamem w usłudze Office 365. Wyjaśnia również, jak planować i konfigurować zasady dla klientów Exchange. Dodatkowo opisano, jak zaplanować i skonfigurować migrację do Exchange Online.Lekcje

  • Planowanie i konfigurowanie przepływu poczty e-mail w usłudze Office 365
  • Planowanie i konfigurowanie ochrony poczty e-mail w usłudze Office 365
  • Planowanie i konfigurowanie zasad dostępu klienta
  • Migracja do Exchange Online

Moduł 8: Planowanie i wdrażanie Microsoft Teams W tym module wyjaśniono, jak zaplanować i skonfigurować Teams. Wyjaśnia, jak skonfigurować ustawienia użytkownika i klientów Teams oraz zaplanować integrację głosową. Wyjaśnia również, jak przejść ze Skype dla firm do Teams i jak Teams integruje się z innymi usługami Office 365.Lekcje

  • Wyjaśnienie dotyczące zespołów
  • Wdrażanie zespołów
  • Uwierzytelnianie i dostęp
  • Przejście z programu Skype dla firm na Microsoft Teams
  • Zarządzanie i raportowanie

Moduł 9: Planowanie i konfigurowanie SharePoint OnlineW tym module opisano sposób konfigurowania usług SharePoint Online. Wyjaśnia, jak zaplanować i skonfigurować SharePoint kolekcje witryn i udostępnianie użytkownikom zewnętrznym. Zawiera również krótki przegląd dodatkowych portali, takich jak portal wideo.Lekcje

  • Konfigurowanie SharePoint Usług online
  • Planowanie i konfigurowanie SharePoint Kolekcje witryn online
  • Planowanie i konfigurowanie udostępniania użytkowników zewnętrznych

Moduł 10: Planowanie i konfigurowanie rozwiązania do współpracy Office 365 W tym module opisano sposób włączania i konfigurowania usługi Yammer Enterprise. Wyjaśnia również, jak skonfigurować OneDrive dla Business i grupy Office 365.Lekcje

  • Planowanie i zarządzanie usługą Yammer Enterprise
  • Planowanie i konfigurowanie OneDrive dla Business
  • Konfigurowanie grup Office 365

Moduł 11: Planowanie i konfigurowanie zabezpieczeń i zgodności w usłudze Office 365 W tym module opisano funkcje zgodności w usłudze Office 365 i sposób zarządzania nimi. Wyjaśnia, jak zaplanować i skonfigurować Azure ochronę informacji. Dodatkowo wyjaśniono funkcje zabezpieczeń w usłudze Office 365.Lekcje

  • Przegląd funkcji zgodności w usłudze Office 365
  • Planowanie i konfigurowanie Azure ochrony informacji w usłudze Office 365
  • Zarządzanie funkcjami zgodności w usłudze Office 365

Moduł 12: Monitorowanie i rozwiązywanie problemów Microsoft Office 365Moduł ten wyjaśnia, jak rozwiązywać problemy z łącznością i usługami Office 365 oraz jak monitorować kondycję usług Office 365.Lekcje

  • Rozwiązywanie problemów z usługą Office 365
  • Monitorowanie kondycji usługi Office 365
 35 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Powiązane Kategorie