Plan Szkolenia

Przegląd

  • Co to jest jBPM?
  • Przegląd
  • Silnik rdzeniowy
  • Edytor Zaćmienia
  • Projektant internetowy
  • jBPM Konsola
  • Documentation

Pierwsze kroki

  • Pliki do pobrania
  • Rozpoczęcie
  • Wspólnota
  • Źródła

Podstawowy silnik: API

  • Interfejs API jBPM.
  • API oparte na wiedzy

Silnik podstawowy: podstawy

  • Tworzenie procesu
  • Szczegóły różnych konstrukcji procesów: Przegląd
  • Szczegóły: Właściwości procesu
  • Szczegóły: Wydarzenia
  • Szczegóły: Activities
  • Szczegóły: Bramy
  • Korzystanie z procesu w aplikacji
  • Inne funkcje

Silnik podstawowy: BPMN 2.0

  • Business Model procesu i notacja (BPMN) Specyfikacja 2.0
  • Przykłady
  • Obsługiwane elementy/atrybuty

Silnik podstawowy: Trwałość i transakcje

  • Stan środowiska wykonawczego
  • Definicje procesów
  • Dziennik historii

Silnik podstawowy: przykład

  • jBPM Przykłady
  • Przykłady
  • Testy jednostkowe

Wtyczka Eclipse BPMN 2.0

  • Instalacja
  • Tworzenie procesów BPMN 2.0
  • Filtrowanie elementów i atrybutów

Projektant

  • Instalacja
  • Kod źródłowy
  • Wyjaśniono interfejs projektanta
  • Obsługa węzłów usług specyficznych dla domeny
  • Konfigurowanie Projektanta
  • Generowanie formularzy procesów i zadań
  • Przeglądaj procesy w formacie PDF i PNG
  • Proces przeglądania BPMŹródło N2
  • Osadzanie projektanta we własnej aplikacji
  • Migracja istniejących procesów opartych na jBPM 32 do BPMN2
  • Wizualna walidacja procesu
  • Integracja z Repozytorium Usług jBPM.
  • Generowanie kodu umożliwiającego udostępnienie obrazu procesu, pliku PDF i osadzonego edytora procesów
  • Importowanie istniejących procesów BPMN2
  • Przeglądanie informacji o procesie
  • Wymagania

Konsola

  • Instalacja
  • Uruchomienie konsoli zarządzania procesami
  • Dodawanie nowych formularzy procesów/zadań
  • Interfejs REST

Zadania ludzkie

  • Zadania człowieka wewnątrz procesów
  • Usługa zadań ludzkich
  • Klienci zajmujący się zadaniami ludzkimi

Testowanie i debugowanie

  • Testów jednostkowych
  • Debugowanie

Business Monitorowanie aktywności

  • Raportowanie
  • Bezpośrednia interwencja

Wymagania

Dobre zrozumienie programowania obiektowego. Znajomość jUnit Java jest korzystna, ale nie wymagana.

 35 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie