Plan Szkolenia

Recenzja

  • Dziedziczenie i zagrożenia
  • Referencje do obiektów a dziedziczenie
  • Polimorfizm
  • Metody statyczne i domyślne interfejsu
  • Kolekcje i generics
  • Generics (dziedziczenie, symbole wieloznaczne)
  • Pisanie typów generycznych

Design Patterns

  • Tworzenie obiektów
  • Statyczne metody i pola
  • operator new
  • Wzorce tworzenia
  • Dziedziczenie vsKompozycja / Plusy i minusy
  • Wzorzec złożony
  • Klasy wewnętrzne

Refleksja

  • Klasa o nazwie Class
  • Znajdowanie pól, metod i konstruktorów
  • AccessZnajdowanie pól, wywoływanie metod
  • Badanie tablic

Adnotacje

  • Adnotacje w Java API (@Override, @Deprecated)
  • Definiowanie adnotacji

Funkcjonalny Programming

  • Przegląd jonów lambda Express
  • Lambda Expressjony i interfejsy funkcjonalne
  • Korzystanie z Expressjonów lambda
  • Praca z referencjami metod

API Stream

  • Strumienie i kolekcje
  • Filtrowanie kolekcji
  • Łączenie i potokowanie

API daty/godziny

  • Interfejsy API Legecy
  • Interfejs API daty i czasu (JSR 310)
  • Zdarzenia oparte na dacie i czasie
  • Znaczniki czasu, okresy i czasy trwania
  • Wykonywanie obliczeń
  • Formatowanie
  • Lokalizacja / strefy czasowe

Podstawy JUnit

  • Przegląd JUnit, Test Driven Development
  • Testy i asercje
  • Praca z wyjątkami
  • Organizowanie testów za pomocą JUnit
  • Pisanie właściwości - @Before, @After
  • Zestawy testów i inne możliwości
  • Przegląd obiektów Mock

Narzędzia konstrukcyjne

  • Przegląd mrówek
  • Maven Przegląd

Klasa abstrakcyjna

  • Zasady deklarowania i implementacji klas abstrakcyjnych
  • Typowe problemy napotykane podczas pracy z klasami abstrakcyjnymi

Rola klas, klas abstrakcyjnych i interfejsów w modelu aplikacji

  • Stopnie Java abstrakcji obiektowej
  • Kompletny model obiektowy w Java
  • Model programu zorientowany na interfejsy, klasy abstrakcyjne i interfejsy dla aplikacji o większej elastyczności i niezależności każdego z jego podsystemów od siebie w ich implementacji
  • Zastosowania klas abstrakcyjnych w celu wyodrębnienia wspólnej funkcjonalności rozszerzonej przez implementację elastyczności, którą oferują interfejsy

Rola obiektów dynamicznych i statycznych w modelu aplikacji

  • Klasy statyczne Java i właściwości dynamiczne tych klas
  • Dokonanie rozróżnienia w funkcjonalności obu typów bytów w ramach Java i typowych zastosowań oraz ich przykład dobrych praktyk w projektowaniu rozwiązań opartych na bytach statycznych i dynamicznych Java.
  • Wprowadzenie do wzorców projektowych
  • Wprowadzenie do wzorca projektowego fabryki

Operacje z typami prostymi i klasami opakowującymi

  • Bardzo ważne fakty i techniki rozszerzające zastosowanie typów prostych w modelu obiektowym Java.
  • Omówienie roli klas wrapperów typów prostych i typowych zastosowań tego typu w aplikacji

Obiekty specjalne Java, klasa String, StringBuilder i StringBuffer

  • Przypomnienie podstawowych właściwości klasy String i omówienie traktowania obiektów String przez maszynę wirtualną
  • Wykorzystanie klas buforowych i operowanie na łańcuchach

Formatowanie i parsowanie, jony regularne Express

  • Wprowadzenie do wyrażeń regularnych w Java
  • Omówienie zarówno podstawowych technik obsługi wyrażeń regularnych (klasa String), jak i zaawansowanych technik opartych na dedykowanych klasach dla tego typu konstrukcji.
  • Tokenizacja, wyszukiwanie i dopasowywanie wzorców dla typów łańcuchowych

Wymagania

  • Znajomość języka Java i OOP. Uczestnicy muszą znać pakiety, przepływy sterowania i pętle, podstawowe konkretne klasy i podstawowe interfejsy.
 21 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Powiązane Kategorie