Plan Szkolenia

Wstęp

  • JavaFX vs Swing, SWT, AWT

Instalacja i konfiguracja JavaFX i środowiska programistycznego

Przegląd Javafunkcji i architektury FX

Korzystanie z Javakomponentów interfejsu FX

  • Elementy sterujące interfejsu użytkownika, wykresy, HTML zawartość, układy, CSS, FXML itp.

Ćwiczenie: Tworzenie prostej aplikacji

Odpowiadanie na dane wejściowe użytkownika

  • Tworzenie interfejsu użytkownika sterowanego zdarzeniami
  • Obsługa zdarzeń

Dodawanie efektów, Animation i multimediów

  • Praca z JavaFX 3D Graphics, API Ops Image, Canvas
  • Tworzenie efektów wizualnych
  • Dodawanie transformacji, przejść i animacji 2D i 3D
  • Włącz media

Ćwiczenie: Ożywienie aplikacji

Spojrzenie na logikę aplikacji

  • Praca z wykresem sceny
  • Korzystanie z właściwości, powiązań i kolekcji

Poprawa użyteczności aplikacji

  • Spojrzenie na aplikację oczami użytkownika
  • Możliwość lokalizacji aplikacji

Ćwiczenie: Rozszerzanie aplikacji

Wdrażanie aplikacji

  • Wdrażanie jako aplikacja komputerowa
  • Wdrożenie jako aplikacja internetowa

Praca ze starszymi aplikacjami Java.

  • Zrozumienie współbieżności i wątków
  • Integracja JavaFX ze Swingiem i SWT

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Java doświadczenie w programowaniu
  • Pewne doświadczenie z Swing, AWT lub AWT jest pożądane
 21 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Powiązane Kategorie