Plan Szkolenia

Start z programem GIMP

  • Instalacja (Linux, MacOS, Windows)
  • wybór języka
  • uruchamianie programu w wielu wersjach językowych
  • panele obsługi
  • otwieranie i zapisywanie obrazów
  • zapisywanie jako plik projektu
  • informacja o obrazie
  • zapisywanie z przeźroczystością

Rysowanie

  • testy i czcionki
  • teksty
  • tworzenie i używanie selekcji
  • przesuwanie selekcji
  • maski
  • scieżki
  • pędzle
  • gradienty
  • wzory

Fotomontaże

  • tworzenie warstw
  • właściwości warstw
  • kopiowanie warstw
  • tryby mieszania warstw
  • łączenie warstw z różnych plików
  • siatki i linie pomocnicze

Fotografia

  • zmiana rozdzielczości i wielkości obrazka
  • przycinanie obrazka
  • przekręcanie i obracanie
  • praca z cyfrowymi zdjeciami RAW
  • kompozycja
  • kolorystyka
  • wyostrzanie
  • retusz

Ustawienia programu

Zajęcia:

wszystkie powyższe zagadnienia są prowadzone w formie ćwiczeń, każdy uczestnik wykonuje je osobiście na przykładach

Wymagania

Umiejętność obsługi komputera.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Szkolenia Powiązane

Gimp Fundamentals

7 godzin

Affinty Designer

14 godzin

Corel Draw

14 godzin

Fundamentals of Mobile Photography

7 godzin

Adobe Dreamweaver

28 godzin

Adobe Flash - podstawy

21 godzin

Adobe Acrobat - Tworzenie Dokumentów PDF

14 godzin

Adobe Illustrator

14 godzin

Adobe InDesign

14 godzin

Zaawansowany Adobe InDesign z wykorzystaniem publikacji interaktywnych i e-Publikacji

14 godzin

Adobe Premiere Pro

14 godzin

Adobe Captivate

14 godzin

Adobe LiveCycle Designer

14 godzin

Adobe Creative Cloud - Montaż video

14 godzin

Adobe InDesign CS6

21 godzin

Powiązane Kategorie