Plan Szkolenia

Wstęp

  • Flutter w porównaniu z innymi platformami wieloplatformowymi

Instalacja Flutter

Przegląd Flutter funkcji i architektury

Wybór IDE

Używanie języka Dart Programming.

Tworzenie aplikacji

Korzystanie z szablonów i rusztowań

Praca z widżetami (bezstanowy i stanowy)

Tworzenie interfejsu użytkownika

Ponowne ładowanie aplikacji z zachowaniem stanu (przeładowanie na gorąco)

Dostosowywanie aplikacji za pomocą układów, malowania i Animation

Dodawanie pakietów i wtyczek

Accessw interfejsach API platformy natywnej

Testowanie aplikacji

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym
  • Dostęp do urządzenia mobilnego z systemem iOS lub Android

Publiczność

  • Deweloperzy
  • UX prototyper, który chce tworzyć prototypy aplikacji
 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie