DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników - Plan Szkolenia
Przeznaczenie kursu
Kurs jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów: członków Komitetów Sterujących oraz kierowników projektów i podprojektów.
Stanowi także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto pracując na kierowniczym stanowisku chce odnosić sukcesy w zarządzaniu zespołami, delegowaniu zadań oraz motywowaniu.
Umiejętności zdobywane podczas kursu
- rozpoznawanie podstawowych zasad proces grupowego.
- budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole.
- rozpoznanie ról występujących w zespole.
- praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań.
- identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
- znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi.
- psychologiczne zasady motywowania.
- efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania.
Plan Szkolenia
Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego
Modele polityki personalnej w aspekcie delegowania zadań i motywowania pracowników
Efektywna komunikacja w zespole
Etapy budowania zespołu
Zasady delegowania zadań
Piramida nabywania kompetencji
14 zasad efektywnego delegowania
Opór i błędy w delegowaniu
Piramida potrzeb Maslowa
Teorie X i Y Mc Gregora
Rodzaje motywacji
Zasady motywowania ekonomicznego
Zasady motywacji środkami niematerialnymi
Psychologiczne zasady motywowania
Informacja zwrotna i ocena
Znaczenie języka w motywowaniu
Elementy coachingu
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników - Plan Szkolenia - Booking
DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników - Plan Szkolenia - ZAPYTANIE O SZKOLENIE
DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników - Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (2)
omawianie tematów na konkretnych przykładach dotyczących naszej firmy
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Szkolenie - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Szkolenie - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Szkolenia Powiązane
Leadership 101
7 godzinTen kurs ma na celu zainspirowanie uczestników do zostania liderami poprzez pokazanie, co czyni lub psuje lidera.
Advisory & Leadership Skills
14 godzinTen kurs jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domena: Advisory & Leadership).
Budowanie i zarządzanie zespołem
14 godzinCommunicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 godzinPubliczność
Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z komunikacją i wywieraniem wpływu:
- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
- wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
DNA lidera
21 godzinEnneagram for Organizational Excellence (OE) Leadership
7 godzinThe Enneagram is a complex model of human psychology that identifies nine main personality types and is unique in its depth, offering insights into the motivations, fears, desires, and core beliefs that drive human behavior.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at intermediate-level managers who wish to apply Enneagram insights to enhance leadership skills, improve team dynamics, and drive organizational success.
By the end of this training, participants will be able to:
- Gain a solid foundation in the Enneagram system, including the nine personality types, wings, levels of development, and centers of intelligence.
- Use the Enneagram to explore and identify personality type, including strengths, weaknesses, and opportunities for growth.
- Better understand team members, improve communication, resolve conflicts, and foster a collaborative team environment.
- Align team and organizational goals, manage change effectively, and cultivate an innovative and adaptive organizational culture.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Leadership Development for Engineers
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do liderów inżynierii i inżynierów, którzy chcą analizować, zarządzać i rozwijać swoje umiejętności przywódcze.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie wykorzystać mocne strony, stosować wartości, radzić sobie ze stresem, rozwiązywać problemy i budować plan rozwoju, aby być skutecznym liderem inżynierii.
Leadership in the new economy
21 godzinPo zakończeniu kursu uczestnicy powinni być w stanie
-
Zrozumienie samokontroli jako podstawy inspirujących liderów.
Wzmocnić i utrzymać swoje zdolności wykonawcze oraz przyczynić się do stworzenia kultury wysokiej wydajności
Prowadzenie transformacji kulturowej i procesów zmian w swoich obszarach wpływu przy użyciu inteligencji emocjonalnej i narzędzi zarządzania zmianą.
Metodologia:
-
Wykład
Warsztaty
Pokazy wideo
Odgrywanie ról
Poskromić „Psychopatę” - iInteligencja emocjonalna w budowaniu świadomości Lidera
14 godzinScrum Master I i co dalej?
14 godzinStrategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 godzinPrzegląd
Ten 5-dniowy kurs pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym wymagania taktyczne i operacyjne dla pomyślnego wdrożenia w środowisku o wysokiej stawce. Podczas kursu poruszone zostaną trudne kwestie zarządzania konfliktami, zarządzania zmianą, tego, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać z powrotem i faktycznie wykorzystać.
Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego w celu odkrycia zyskownych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii uzyskania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania przywódcze, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem organizacją o wysokiej wydajności.
Cele nauczania
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
- Opisać główne problemy, z którymi boryka się organizacja;
- Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacyjnego;
- Analizować bieżące otoczenie biznesowe i wpływy oddziałujące na organizację;
- Analizować zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią i jej miejsce w biznesplanie;
- Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zarekomendować tę (te) najbardziej odpowiadającą potrzebom firmy.
- Zastosować głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Omówić obiektywnie ryzyko, korzyści i koszty, które towarzyszą wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
- Zdefiniować podejścia do zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem;
- Analizować potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywny, jak i negatywny), który będzie wynikał z wdrożenia nowej strategii;
- Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia nowych planów strategicznych;
- Omówienie kluczowych etapów zarządzania zmianą
Kto powinien wziąć udział
- Kierownicy ds. produktów/usług
- Nowo mianowani, jak również doświadczeni menedżerowie i kierownicy zespołów
- Szefowie operacji
- Starsi menedżerowie banku
- Menedżerowie ds. zasobów ludzkich
- Menedżerowie operacyjni
- Menedżerowie Marketing
Metodologia Kurs składa się z moderowanych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznych doświadczeń. Uczestnicy będą mieli również możliwość pracy w małych grupach w celu syntezy pomysłów i strategii oraz zastosowania materiału w kontekście własnych organizacji / działów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
Aby VUKA nie stała się BUKĄ czyli Świat VUKA pod kontrolą
14 godzinZmiana jest wpisana w nasze funkcjonowanie dotyczy wszystkich obszarów naszego życia, kluczowym elementem jest umiejętne zarzadzanie zmianą i wykorzystywaniem informacji z niej płynących do budowania i pokonywania własnych ograniczeń i
odzyskania kontroli nad tym na co realnie mamy wpływ.
Proponowany zakres projektu rozwojowego to przedstawienie narzędzi i praktyki nowoczesnego zarządzania obejmująca tematy jak: myślenie systemowe, motywacja, wprowadzanie zmian, transformacja organizacji, zarządzanie zmianą, komunikację.
Women in Leadership
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do kobiet, które chcą poznać role i oczekiwania kobiet w przywództwie. Dzięki różnorodnym ćwiczeniom i dyskusjom uczestniczki wzmocnią swoją pewność siebie i rozwiną podstawowe umiejętności zarządzania i biznesu jako liderki na drodze do stania się wzorem do naśladowania w swoich organizacjach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie roli liderek w organizacjach.
- Rozwijanie postawy przywódczej.
- Demonstracja przywództwa w zarządzaniu zespołem i podejmowaniu decyzji.