Plan Szkolenia

Trasowanie:

 przygotowanie grafiki rastrowej pod trasowanie

 ustawianie parametrów pod trasowanie

 wybieranie metody

 progowanie

 narożniki

 ilość ścieżek, kotwic i kolorów

 

Krzywe Bezier:

 tworzenie reguła zegarowa,

  modyfikacja

  usuwanie

 punkty kontrolne

  dodawanie

  usuwanie

  zamiana rodzaju punktu i krzywej

  łączenie punktów

  rozłączanie punktów

  zmiana kierunku krzywej

 tworzenie i modyfikacja krzywej złożonej

 naprawa błędnych krzywych

 

Czcionki:

 rodzaje czcionek i problemy

 standardy znaków umieszczonych w czcionkach

 naprawa lub dodawanie brakujących znaków w czcionce

 instalacja w systemie operacyjnym

 zasady współgrania znaków

 wykorzystanie krzywych do tworzenia czcionek

 

Projekty:

 zrozumienie wytycznych

 przygotowywanie dokumentu od projektu do urządzenia

 sprawdzanie poprawności dokumentu

 

Pytania:

 możliwości i ograniczenia programu

 możliwości i ograniczenia formatów wektorowych

 rozwiązywanie problemów z codziennej pracy

 21 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Szkolenia Powiązane

Administration of CUDA

35 godzin

GPU Programming with CUDA and Python

14 godzin

Learning Maya

14 godzin

WebGL: Create an Animated 3D Application

21 godzin

AMD GPU Programming

28 godzin

NVIDIA GPU Programming

14 godzin

Introduction to GPU Programming

21 godzin

GPU Programming with CUDA

28 godzin

GPU Programming with OpenACC

28 godzin

GPU Programming with OpenCL

28 godzin

GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

28 godzin

NVIDIA GPU Programming - Extended

21 godzin

ROCm for Windows

21 godzin

Hardware-Accelerated Video Analytics

14 godzin

Powiązane Kategorie